Bye bye Moreton Island - Reisverslag uit Moreton Island, Australië van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu Bye bye Moreton Island - Reisverslag uit Moreton Island, Australië van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu

Bye bye Moreton Island

Blijf op de hoogte en volg Lotte

03 Maart 2017 | Australië, Moreton Island

Vandaag zijn we op 2 dagen na precies 2 maanden aan het reizen. Als backpacker is het soms een primitief bestaan. Maar we genieten echt mega van alles wat ons overkomt van alle mooie mensen die we ontmoeten maar toch wel heel erg van elkaar. De meeste mensen die we spreken vragen nog niet uitgekeken op elkaar, we zitten natuurlijk 24/7 op elkaar lip. Maar nee lieve mensen we zijn nog lang niet op elkaar uitgekeken en kunnen heel goed 24/7 met elkaar leven. Afgelopen week hebben we afscheid genomen van moreton Island wat toch stiekem een beetje als thuis voelde. Maar een maand op een eiland zitten is meer dan genoeg. Op de laatste paar dagen hebben we 2 meiden uit Breda leren kennen, die net begonnen zijn met werken op het resort. Jammer dat ze nu pas op het eiland wonen, anders hadden we hier heel wat uurtjes mee doorgebracht. Het is af en toe heel fijn om Nederlands te kunnen praten, het Engels hier gaat ons heel goed af maar het is toch vermoeiender dan je eigen moedertaal. Natuurlijk heeft Lotte al heel wat blunders gemaakt met de taal, maar gelukkig kan Tim het dan altijd voor me oplossen. Na een maand op het eiland waren we heel blij om weer bij Dory te zijn. Alleen Dory was niet zo blij om ons te zien, want zij startte niet meer. Meteen maar een nieuwe accu ingezet, thank God Tim is een handige Harrie ik had dat ding er nooit ingekregen. Nu alleen de airco nog maken voor de 2de keer, maar niet getreurd alles komt goed!! Wij genieten en missen uiteraard af en toe het koude Nederland wel!! Maar wij komen voorlopig nog niet terug. Lieve kusjes uit de snikhete Sunshine Coast

• 03 Maart 2017 - 06:55

Rob Van Huijgevoort:

Het gaat jullie goed af zo daar Down Under.
    Ik ben benieuwd waar jullie nu weer uitkomen.
    Greetz

• 03 Maart 2017 - 10:40

Tamara Van Gastel :

Heerlijk hoor dat enthousiasme in jullie berichten. Lekker genieten daar! Have fun...

• 03 Maart 2017 - 13:20

Sonja :

Fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat! Geniet weer van jullie volgende bestemming. XXX

• 03 Maart 2017 - 13:50

Saskia:

Nog heel veel plezier. En t heel leuk om t allemaal te lezen

• 03 Maart 2017 - 20:18

Theo Van Broekhoven:

Super trots zijn wij op jullie, een geweldig stel en fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Jazeker missen wij jullie ook maar als wij elkaar spreken en zien ben ik helemaal gelukkig om jullie zo te zien met z'n tweetjes. Geniet saampjes en heel veel plezier.❤️

• 03 Maart 2017 - 20:24

Mama:

Wat fijn en heerlijk om dit weer te lezen. Dat het goed gaat met jullie is wel te zien. Jullie stralen. Ook als we jullie spreken horen we dat in jullie stem. Nog heel veel schrijven en enorm genieten en blijf zo lief voor elkaar. Mis je wel hoor maar je appjes, verslagen en skypes maken veel goed. Een hele dikke x

• 03 Maart 2017 - 22:12

Annet Voogt :

Superleuk om te lezen Lotte. Ik krijg er heimwee van. ENJOY!!

• 04 Maart 2017 - 07:20

Willeke :

Hoi lieverds....jullie doen het zo goed samen zien veel.... leren vele andere mensen kennen, fijn iedere keer als ik jullie hoor en even zie....maar mis je wel ❤

• 05 Maart 2017 - 11:03

Jo McCreery:

Great reading your travel post Lotte and Tim. I miss you both and am feeling blessed to have been able to share some of your precious time. I've enjoyed our brief encounter and wish you all the best for your future endeavors. I will think of you often. Be safe and continue to enjoy your adventures together.

Fondest regards Jo xxx