Paradijs op aarde - Reisverslag uit Moreton Island, Australië van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu Paradijs op aarde - Reisverslag uit Moreton Island, Australië van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu

Paradijs op aarde

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Februari 2017 | Australië, Moreton Island

Onze nieuwe werkplek is een paradijs op aarde. We zitten op een eiland naast Brisbane en werken hier op een resort. Het resort heeft mega huizen waar rijke stinkerds het leven vieren! En wij zijn de gelukkige die deze schoon mogen maken. Nee maar echt het is hier geweldig, wij genieten volop. Elke dag werken we ongeveer 4 tot 5 uur en na het werk nemen we standaard een duik in de zee of het zwembad. Er werken hier allemaal lieve mensen, het vervelende is dat iedereen die hier werkt ook weer verder op reis gaat. We hebben al afscheid moeten nemen van cat onze Engelse collega. Gelukkig is gulia de Italiaan er nog waar we veel gezellige avonden mee hebben. We vertellen ze veel over Nederland en over Nederlands eten, zoals hagelslag en drop. Ik vertelde dat ik de hagelslag toch wel mis, dus werd hagelslag voor ons gekocht op het vaste land. Het werk is prima te doen en we kunnen veel geld verdienen. We werken hier tot 28 februari en dan trekken we weer door met onze Dory. Dory staat op het vaste land dus hopen dat die nog heel is als we terug komen. Daag lieve mensen tot de volgende blog!!!

• 10 Februari 2017 - 07:47

Ingrid:

Toppie , wat een mooie reis enne leuk om ff in het leventje te kijken van de rijke stinkerds Hihi .
    Geniet ervan en we blijven jullie volgen .
    Gr Harrie en Ingrid

• 10 Februari 2017 - 08:05

Willeke:

Hoi lieverds, wat is het mooi om jullie af en toe te zien en te horen dat het zo goed gaat, en inderdaad ziet er allemaal prachtig uit.
    Ook jullie stralen helemaal ga zo door en geniet van al het moois en mensen die je leert kennen liefs Mama/Willeke xxx love you.......

• 10 Februari 2017 - 08:18

Liesbeth:

Goed om te horen dat jullie het prima naar jullie zin hebben daar.
    Fijn dat je kunt verdienen aan de "rijke" mensen maar ook gewoon in het zwembad kunt liggen na het werken.
    Geniet van jullie reis.
    Groetjes Camiel en Liesbeth

• 10 Februari 2017 - 09:15

Tante:

Maakt niet uit wat voor werk het is maar om weer te kunnen potten

• 10 Februari 2017 - 09:37

Janine:

Een geweldige reis maken jullie! Enne...hagelslag??? Hahaaa! Wat ontzettend lief dat ze dat voor jullie hebben gehaald. Nog een paar weekjes cleanen en Dory wacht op jullie voor het vervolg van jullie avontuur. Liefs X

• 10 Februari 2017 - 10:01

Margaret:

Hoi lieverds wat fijn om weer een reisverslag van jullie te lezen. Waar jullie terecht zijn gekomen is wel heel gaaf, wat is de wereld toch mooi en wat bijzonder dat jullie dat toch maar ff meepakken. Ik kan het niet genoeg zeggen GENIET ervan. Leuk dat jullie zoveel leuke en lieve mensen ontmoeten enne fijn dat je de hagelslag niet hoeft te missen. Meer hagelslag op het bordje dan op het broodje he Lot, hihi.
    Nog lekker een paar weekjes werken en genieten van die luxe daar en dan weer op naar het volgende avontuur. Tot snel horens, ziens of apps. Duizend xxxx van mama lvj

• 10 Februari 2017 - 12:25

Lian:

Fijn om weer wat over jullie avonturen te lezen. Dat doen jullie goed t nuttige met t aangename combineren. En geweldig dat je veel mensen uit andere landen ontmoet. Beetje (veel) jaloers ben ik wel

• 10 Februari 2017 - 12:29

Lian:

Dit stukje tekst was in mn vorige bericht nog weg gevallen:
    Mee pikken aan ervaringen zoveel je kunt! Take care, dikke X

• 10 Februari 2017 - 15:28

Oma Ria:

Hallo Lotte en Tim,
    Wat leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ik leef met jullie mee hier in de kou.
    Fijn om zo en nu iets van jullie te horen, dus stuur nog maar appjes.
    Ik kan het zelf goed allemaal bijhouden.
    Liefs oma xx

• 20 Februari 2017 - 16:51

Dorothy :

Liefste Lot en Tim
    Wat fijn om zo over jullie avontuur te lezen.Hoe bijzonder is dit om dat samen te doen.
    Wel iets anders dan onze gezamenlijke Spaanse avonturen waar ik nog vaak aan denk.
    Ook dat is iets om fijn op terug te kijken.Vooral ons avontuur met het bootje

• 20 Februari 2017 - 19:37

Dorothy:

Laatste stukje tekst valt steeds weg.
    Nog maar eens proberen.
    Ik wens jullie nog heel veel moois in dit bijzondere avontuur
    Alle liefs uit Amstelveen