Finding dory - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu Finding dory - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu

Finding dory

Blijf op de hoogte en volg Lotte

14 Januari 2017 | Australië, Sydney

We zijn nu iets langer dan een week in Australië. Na een paar dagen hebben we Dory gevonden onze auto. Deze auto gaat ons heel wat kilometers van Australië laten zien. We zitten nu een paar dagen op een camping iets buiten Sydney met zwembad. Dat zwembad hebben we nodig hier, want het kan hier 40 graden worden. Eergisteren lagen we aan het zwembad en hoorde we na een week weer onze moedertaal, yes Nederlanders. Meteen raakte we aan de praat en dit stelletje uit Groningen heeft hetzelfde plan als ons. Eerst werken en dan rondtrekken. Misschien hebben we via hun een baan voor ongeveer een maand 1000 kilometer vanaf Sydney. We gaan misschien werken op een farm waar watermeloenen worden geplukt en andere fruitsoorten. Werk zoeken voor een kortere tijd blijkt hier lastig te zijn, maar omdat het hier zo ontzettend duur is moet je wel werken. Voor jullie idee beleg voor op brood kost hier al snel $6. Dus dat tikt wel aan want eten en drinken moet je hier goed blijven doen met die hitte. We hopen dat onze volgende blog 1000 kilometer verderop wordt geschreven, maar we houden jullie op de hoogte. Lieve groetjes, xxx

• 15 Januari 2017 - 00:37

Diana:

Kei leuk dat jullie mensen hebben leren kennen en tof dat ze jullie meenemen naar die farm
    Laat alles lekker op jullie afkomen kijk leer en geniet veel plezier xxxxxx

• 15 Januari 2017 - 02:08

Mama:

Leuk om weer iets te lezen. Pas goed op jullie zelf met die hitte en blijf vooral genieten met volle teugen. Kan niet wachten op jullie volgende blog. Enjoy and take care. Lvj mama xx

• 15 Januari 2017 - 11:12

Willeke / Mama :

Zo weer heerlijk om iets te lezen hoe het gaat, en dan Dory ook een toppertje....op naar de volgende uitdaging

• 15 Januari 2017 - 21:19

Helma:

Hatseflats lekker werken in de zon, succes ik hoop dat de baan wat word.
    Gezellig dat jullie gezelschap hebben.

• 16 Januari 2017 - 10:05

Lian:

Wat een leuke naam

• 18 Januari 2017 - 19:05

Rianne Dollevoet:

Dag lieve Lotte en Tim
    Wat Superleuk om jullie te kunnen volgen!
    Geweldig hoe jullie in het leven staan
    en jullie eigen ding doen, TOP!!
    Ik wens jullie een fantastisch avontuurlijkun
    en prachtig jaar !!!
    Liefs van Rianne ( collega van je moedertje
    bij Bosch Rexroth in Boxtel )