First stop - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu First stop - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu

First stop

Blijf op de hoogte en volg Lotte

04 Januari 2017 | Nederland, Loon op Zand

10 maanden geleden leerden wij elkaar kennen in een kroeg in Tilburg, niet wetend dat 5 januari 2017 onze droom in vervulling ging. Er komt stiekem veel bij kijken voordat je naar de andere kant van de wereld kunt vertrekken. Tranen bij de GGD voor de vaccinaties, want Lotte is niet zo'n fan van naalden. Tim uren het internet aan het afstruinen op zoek naar de beste camper voor het laagste bedrag, we blijven natuurlijk Nederlanders. Inmiddels zijn we lid van facebookgroepen waarin alleen maar mensen zitten die dezelfde droom hebben, de wereld ontdekken! Veel mensen vragen aan ons waar we precies heen gaan en hoe lang we waar blijven. Dus op onze eerste blog een overzicht van de landen die tot nu toe op de planning staan:
- Australië
- Indonesië
- Maleisië
- Thailand
- Laos
- Cambodja
- Vietnam

De planning is om binnen een jaar al deze landen te zien. Morgenvroeg stappen wij in het vliegtuig en na een vlucht van 24 uur komen we aan in Sydney. Hier gaan we nog een avond super luxe doen en slapen we in een 5-sterrenhotel. Daarna begint het leven als een backpacker. Wij hebben er ongelooflijk veel zin en hopen jullie hier op de hoogte te houden van al onze avonturen.

Tot over een jaar lieve mensen, maak er wat van!

• 04 Januari 2017 - 17:47

Rob Van Huijgevoort:

Tim en Lotte,
    Heb samen de tijd van je leven en geniet van wat voor moois de wereld te bieden heeft.

• 04 Januari 2017 - 17:52

Fleur Van Huijgevoort:

Leuk geschreven zus! Geniet ervan!

• 04 Januari 2017 - 17:52

Sonja:

Lieve Lotte en Tim,
    een ontzettende mooie reis gewenst. Geniet van al het moois op de wereld. En van elkaar!
    Doe voorzichtig
    Dikke kus xxxxxx

Marja Peters:

Lotte en Tim, geniet van jullie reis rn al dat moois en bijzonders dat je gaat tegen komen.
    Joep&Marja Perry&Lieke xxx

Roel En Iresa :

Hoi Tim en Lotte
    Heel veel plezier het komende jaar.!
    En heel terug komen saampjes.!
    Geniet ervan.. Xx roel Iresa shanaya danisha

Margaret Van Huijgevoort:

Lieve schatten,
    Wat een gave tijd gaan jullie tegemoet, ga genieten van al het moois wat Down Under jullie te bieden heeft.Kijk uit en pas goed op elkaar en laat heel veel weten. Dikke kus van mama lvjxxxxxx

• 04 Januari 2017 - 18:27

Henriette:

Hoi Tim en Lotte, bijna is het dan zover!! We gaan jullie zeker volgen! Een hele goede reis, geniet ervan samen en pas goed op elkaar x

• 04 Januari 2017 - 18:32

Jos & Brigitte Aardenburg (v. Broekhoven):

GENIETEN met een hoofdletter en een safe trip

• 04 Januari 2017 - 18:39

Rianne:

Lieve Lotte en Tim, Geniet met volle teugen, en ik ga jullie zeker volgen hier. Ik ga je missen XXXX

• 04 Januari 2017 - 19:42

Rens En Monique:

Hoi Tim en Lotte, heeeeeel veeleer plezier, geniet ervan, uitkijken en graag samen heelhuis terugkomen.

• 04 Januari 2017 - 19:48

André En Diana :

Lieverds

Namens ons een heel mooi...te gek...spannend maar vooral veilig jaar.
    Maak mooie herinneringen en let goed op elkaar.

Liefs André en Diana

• 04 Januari 2017 - 19:50

Willeke:

Lievers het moment is bijna daar....dit is jullie kans pak die en doe jullie ding geniet leef en ga ervoor

• 04 Januari 2017 - 20:30

Tante:

Schatten heel veel genieten en laat regelmatig wat weten. En pas goed op elkaar.
    Knuffel en dikke kus x

Liefs tante

• 04 Januari 2017 - 20:42

Marian Diependaal Van Broekhoven:

Tim en Lotte, wat een mooie reis gaan jullie maken! Een hele ervaring.
    Dat jullie veel mooie dingen mogen zien en meemaken. Geniet ervan! Een goede reis!
    Groetjes Marian

• 04 Januari 2017 - 20:46

Jolanda Doppert :

Hey Tim en Lotte
    Heel veel plezier pas goed op jezelf ,maak er samen een geweldige reis van.
    En wat zal Enzo je gaan missen [maar dat zal hij natuurlijk niet zeggen)!!!
    En hou ons op de hoogte

• 04 Januari 2017 - 20:55

Yvonne En Wim:

Tim en Lotte heel veel reisgenot en kom zonder kleerscheuren weer thuis xxx

• 04 Januari 2017 - 21:38

Amanda:

Ga genieten van al die indrukken!! Take care! Grts Amanda

• 04 Januari 2017 - 22:17

Cees & Diana :

Ook langs deze weg wensen wij jullie heel veel plezier geluk en ga nu maar lekker veel nieuwe dingen op doen
    Let goed op elkaar
    En we gaan jullie hier zeker volgen dikke kus

• 04 Januari 2017 - 22:59

Jose:

Geweldig Lotte en Tim, wat stoer en wat een mooi vooruitzicht. Geniet ervan ! Dit wordt onvergetelijk xxx Jose Clarijs

• 05 Januari 2017 - 05:03

Esther Jonk:

Veel plezier, wil graag jullie avonturen lezen!
    Xxx Esther Jonk

• 05 Januari 2017 - 11:44

Tamara Van Gastel:

Hee Lotte, nu begint t grote avontuur dan echt! Ga ervan genieten met een hele grote G... Have fun samen met Tim. Veel plezier, geluk, goede reis en prachtige ervaringen toegewenst. Enne... stay safe!

• 05 Januari 2017 - 12:18

Marjonel:

Lotte en Tim, een hele goede reis,heel veel plezier op jullie bijzondere avontuur, geniet ervan, en pas goed op elkaar xx

• 05 Januari 2017 - 12:20

Isabelle:

Lotte en Tim, heeeeeeel veeeeeeeel plezier samen en genieten hé. We gaan jullie volgen hoor. Goede reis ;-) xxx

• 05 Januari 2017 - 17:25

Adger:

Zo nu onderweg naar de grote reis jullie kennende gaan jullie veel zien zorg goed voor elkaar en maak er iets moois van .wij gaan het allemaal lezen

• 05 Januari 2017 - 17:43

Liesbeth:

Tim en Lotte.
    Geniet van jullie reis en van elkaar.
    Zie veel, schrijf veel maak veel foto's zo kunnen wij hier meegenieten met jullie.
    Camiel en Liesbeth