Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Blue Mountain Heights, Australië van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Blue Mountain Heights, Australië van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet

Blijf op de hoogte en volg Lotte

03 Augustus 2017 | Australië, Blue Mountain Heights

Dag lieve volgers,

Daar zijn we weer, de afgelopen weken bestonden voornamelijk uit werken werken en natuurlijk plezier maken. 4 maanden geleden terug naar ons vertrouwde Moreton Island en onze vertrouwde baan. Er was een grote wens om voor het resort te gaan werken omdat we hier meer kunnen verdienen en omdat onze lieve vriendinnen hier woonde. Nooit geweten dat het zo moeilijk kan zijn om een baan te krijgen als je al op het eiland verblijft. Uiteindelijk na veel inzet van onze huisgenootjes kregen we een baan op het resort. Dat betekende wel dat elke ochtend om 3:30 uur de wekker ging. Lotte stond dan al fris naast haar bed omdat mijn luikjes om 20:00 uur dicht gingen. Tim daarin tegen ging vaak nog naar de bar en was in de ochtend niet te genieten. Maar uiteindelijk was ook Tim hieraan gewend. We zijn ontzettend mega blij dat we deze tijd op Tangalooma hebben meegemaakt. Zoveel lieve vrienden ontmoet van over heel de wereld. Zoveel mooie gesprekken gevoerd, maar ook zeker moeilijke momenten gehad. Het eiland is onweerstaanbaar mooi maar het gaat je op den duur ook tegen werken. Je voelt je opgesloten en geïsoleerd van de buitenwereld. Een middag op het strand volleyballen haalt die gedachte al snel weg. Hoogtepunten waren toch wel het afscheidsetentje en een diepte punt was het afscheid op de jetty. We weten dat we vrienden voor het leven hebben gemaakt en die zien we zeker ergens op de wereld weer terug. Mam ik denk dat het heel druk wordt in Nederland als we terug zijn!

Op dit moment verblijven we 1 kilometer boven zeeniveau - the blue mountains. Ongelooflijk mooi gebied waar we de komende dagen gaan rondtrekken. Daarna staat Melbourne - great ocean road op het programma. Om uiteindelijk de eindigen in Cairns waar we 12 dagen rondtrekken met een camper van. De planning is om eind augustus een farm te zoeken in de buurt van Cairns om ons second year visa te halen. Hiervoor moeten we 88 dagen zwaar werk doen, maar dat hebben we er dubbel en dwars voor over.

Dat betekent lieve mensen; we gaan nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet.

• 03 Augustus 2017 - 05:22

Willeke :

Zoals jullie weten volgen we jullie op de voet

• 03 Augustus 2017 - 08:09

Margaret:

Oh heerlijk om weer eens een verslag te lezen. Trots dat jullie het toch maar doen, trots dat jullie zo hard gewerkt hebben, trots dat er zoveel vriendschappen zijn ontstaan. Kortom zo waanzinnig trots op jullie dat jullie dit ook samen doen! Kan echt niet meer wachten om jullie te zien, te voelen, te ruiken, te knuffelen!
    En laat maar komen als die wereldreizigers! Ik heb er nu al zin in!
    Maak er nog een onvergetelijke tijd van en tot snel! Heel veel knufs en kusjes, liefs mama

• 03 Augustus 2017 - 10:58

Jaap En Marlies:

Hallo Lotte en Tim,
    leuk om weer wat van jullie te horen en te lezen dat jullie het zo goed naar je zin hebben. Blijf genieten.
    groetjes.

• 03 Augustus 2017 - 11:38