Back to the island - Reisverslag uit Moreton Island, Australië van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu Back to the island - Reisverslag uit Moreton Island, Australië van Lotte Huijgevoort - WaarBenJij.nu

Back to the island

Blijf op de hoogte en volg Lotte

25 Maart 2017 | Australië, Moreton Island

Dag lieve mensen, daar zijn we weer. Het is lastig om de blog constant bij te houden maar we doen ons best. Dus weer tijd om iets van ons te laten horen. Er is inmiddels veel gebeurd vooral met Dory! De planning was om richting Cairns te rijden en daar zijn we ook aan begonnen. We hadden bedacht om in Cairns naar een baantje te zoeken om toch wat extra's achter de hand te houden. Eenmaal aangekomen in Airlie beach zo'n 1400 km zuidelijker dan Cairns, vonden we een job in het walhalla voor backpackers, Bundaberg. na $400 betaald te hebben voor een week accommodatie en vervoer naar het werk bleek na 2 dagen er geen werk te zijn. De kamer die we kregen leek op een gevangeniscel en voor de airco moest je $1 betalen, geloof maar dat er die 2 dagen heel wat dollars in de automaat zijn gegaan. Veel gelukkiger zouden we niet worden in Bundaberg dus besloten we om terug te rijden richting Brisbane. Ons Nederlandse vriendinnetjes werken op Moreton Island en wij bedachten ons waarom niet terug gaan naar het eiland en nog even paar maanden werken en dan alleen nog maar te reizen want dat is waar we hier voor komen! na een paar dagen met de meiden bleek dat we dezelfde plannen hadden en hoe leuk is het om met zijn 4en door Australia te reizen. Maar dan moeten we eerst werk zoeken en het liefste op het eiland. de ene dag hadden we een job op het eiland en de volgende dag hadden ze toch geen job. Het was een spannende tijd, maar gelukkig heeft onze liefste bazin gezorgd dat we terug kunnen naar onze oude job! MORETON we komen terug woehoeee. we gaan de komende maanden nog even werken op het eiland en dan verder trekken door Australie. Dory heeft ons meer geld gekost dan het ons gaat opleveren , dus we gaan onze lieve Dory waarschijnlijk te koop zetten. bye bye lieve dory and hello beautiful island.

• 25 Maart 2017 - 06:55

Mama:

Hoi lieve schatten het heeft jullie ff niet meegezeten en ja autorijden kan heeéeel duur zijn maar desondanks zijn jullie gelukkig nog waanzinnig aan het genieten van alle het mooie en van elkaar samen met jullie vrienden. Fijn om weer terug te zijn op jullie geliefde eiland. Wij genieten met jullie mee. Mis julllie maar ben ook blij met jullie appjes, telefoontjes etc... Maak er weer iets moos van en neem snel afscheid van Dory hihi. Heeel veeeel xx lvj xxxxxx

• 25 Maart 2017 - 06:59

Mama:

Moois bedoel ik natuurlijk. Oh ja een ook nog een dikke knuf van Bick!

• 25 Maart 2017 - 09:30

Janine:

Lieve Tim en Lotte,
    Fijn te lezen en horen dat het jullie (ondanks dure Dory) goed gaat. So...Moreton Island it is... Blijkbaar toch de beste plek om wat geld te kunnen verdienen zodat jullie straks jullie doel van reizen kunnen verwezenlijken. En je houdt, naast het werken, genoeg tijd over om hele leuke dingen te kunnen doen. Missen doen we jullie natuurlijk allemaal maar jullie redden het wel. Fijn dat social media bestaat!
    Geniet verder van elkaar en het goede gezelschap van de vriendinnen en vrienden.
    Tot de volgende blog!
    Liefs, Janine.

• 25 Maart 2017 - 10:08

Mama:

Kan ook wel vanalles zetten ondanks de pech die jullie gehad hebben....maar ik weet dat het met jullie lieverds

• 25 Maart 2017 - 10:11

Vervolg bericht
    Toppie gaat en dat jullie ervan genieten.
    Lekker werken....je doel bereiken doe je ding...
    Hele dikke knuffel van mama xxx
    Heel veel groetjes van Adger

• 25 Maart 2017 - 15:07

Lian:

Succes en veel plezier weer op Moreton Island!
    X Lian

• 29 Maart 2017 - 18:12

Jaap Enmarlies:

hoi Lotte en Tim, nu eerst verdienen en dan straks net vieren rondreizen.
    Blijf ervan genieten.
    groetjes